Od kilku dni czytelnicy zgłaszają problemy z jakością wody w swoich domach. Przedsiębiorstwo Komunalne prosi zgłaszających o bezpośredni kontakt.
W związku z kolejnymi informacjami zamieszczonymi przez wasz portal zwracam się z prośbą o przekazanie zainteresowanym mieszkańcom i osobom komentującym prośby o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta w Przedsiębiorstwie Komunalnym. Abyśmy mogli zareagować musimy mieć dane osób zgłaszających z lokalizacją odbiorcy wody.
Nr tel do BOK: 672540 163 wew. 120 lub 121, e-mail : sekretariat@pkwronki.pl
Mamy nadzieję, że Państwa zgłoszenia zostaną szybko rozpatrzone i problem zostanie rozwiązany.
Choć jestem z wykształcenia polonistką zawsze bardziej fascynował mnie teatr niż dziennikarstwo. Współpracę z portalem rozpoczęłam od korekty tekstów. Zaangażowanie w działania lokalnej społeczności zmotywowało mnie do pisania artykułów o tym, co ważne, dobre i budujące relacje społeczne.