Nietypowa uliczna forma reklamy wciąż ma się dobrze

Jedną z formy promocji wydarzenia tegorocznej edycji „Nocy Muzeów” były malowane sprayem szablony na chodnikach. Akcja „17 maja – nie zaśpij” swoje zadanie spełniła – zaintrygowała mieszkańców. Co lepsze – intryguje dalej.

Malunki powstałe na kilka dni przed 17 maja z założenia miały zniknąć po dwóch tygodniach. Od Nocy Muzeów minęły jednak już 4 miesiące, a farba trzyma się w najlepsze. Autorzy nie szczędzili farby i oznakowali chodniki praktycznie w całym mieście.

Z informacji otrzymanej od Urzędu Miasta i Gminy Wronki Wronki dowiedzieliśmy się, że za formę reklamy odpowiada Wroniecki Ośrodek Kultury. Jak tłumaczyła kierownik Muzeum Ziemi Wronieckiej, Daria Wajdeman-Waszyńska – po konsultacji z pracownikiem sekcji plastycznej WOK dobrano farbę, która miała po dwóch tygodniach zejść. Tak się nie stało.

Pracownicy WOK mają rozwiązać wspomniany problem.